Thursday, January 24, 2008

TESTIMONI PENGGUNA B'WHITE

TESTIMONI 1 :

Ayu - 27 tahun, Kuala Lumpur
Pada mulanya saya agak was-was untuk menggunakan B'WhiteTM tetapi saya disiplinkan diri untuk mengambil 2 sachet sehari pada bulan pertama dan 1 sachet sehari pada bulan berikutnya. Setelah dua bulan ramai rakan-rakan yang menegur akan perubahan kulit saya yang kelihatan cerah dan gebu. Struktur kulit muka saya hanya berminyak di bahagian T-Zone tetapi sekarang sudah berkurangan. Masalah harian ke tandas pun semakin berkurangan. Memang senang mengamalkan B'WhiteTM asalkan anda perlu mengikut aturan makan tiap hari dan lebih minum air.

TESTIMONI 2 :

Lily - 29 tahun
“Saya telah mengambil 4 kotak B'WhiteTM sehingga saat ini dan saya berpuas hati dengan perubahan kulit wajah saya. Tugasan saya sebagai juruterapi spa membuat saya perlu sentiasa kelihatan cergas dan sentiasa berdandan rapi di hadapan pelanggan. Selain daripada itu kulit saya kelihatan lembap dan kurang berminyak. Bekas jerawat di muka juga mulai pudar dan ini amat menggembirakan saya. Akhirnya sekarang ada produk pemakanan dalaman yang sesuai dengan diri saya.”


TESTIMONI 3 :


Pn Rozi, Ibu kepada 4 orang anak
“Sebelum saya menggunakan B’White saya menghadapi masalah pori-pori di muka yang agak jelas & berminyak. Masa saya seharian banyak dihabiskan di luar kerana menghantar anak saya dari tadika hingga ke sekolah menengah dari pagi sampai ke petang.Akibatnya warna kulit muka dan tubuh saya tidak sekata. Saya telah menggunakan B''White sebulan yang lalu saya dapati kulit muka saya tidak lagi berminyak dan pori-pori di muka semakin mengecil. Tekstur kulit saya juga semakin lembut, gebu dan cerah. B’White telah menyelesaikan masalah saya selama ini. Saya tidak sabar menunggu perubahan lain pada diri saya nanti.”

TESTIMONI 4 :

Siti Hajar Ismail, 29 tahun
"Saya mengambil B'White 2 sachet untuk bulan pertama kerana tekstur kulit muka saya berminyak dan mudah dihinggapi jerawat terutama sewaktu datang haid. Saya dapat rasa perubahan pada minggu ketiga setelah menyedari kulit muka saya kurang berminyak dan tak perlu touch-up banyak sewaktu di pejabat. Selain dari itu jerawat semakin berkurangan dan bekas jerawat mengecut dengan cepat. Kesan parut jerawat yang baru timbul juga semakin pudar. Perbezaan tekstur kulit muka dan badan saya juga lebih gebu dan bersih.Selain dari itu proses pembuangan air besar saya juga semakin lancar. Sekarang saya hanya mengambil B'White satu sachet sehari kerana saya amat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi. Pesanan saya kepada anda yang ingin mencuba B'WhiteTM haruslah minum air lebih dari biasa untuk kesan yang cemerlang"


TESTIMONI 5 :


Puan Ramlah Mohd Noh, Gombak
“Saya amat berpuas hati dengan tekstur kulit saya setelah 2 bulan mengambil B’WhiteTM. Saya berumur 63 tahun dan saya masih aktif berpersatuan, menari poco-poco, menghantar & mengambil cucu dari sekolah. Kulit saya bertambah lembap, cerah dan kedutan di sekeliling mata serta bintik-bintik hitam di muka mulai pudar. Yang lebih menyakinkan saya produk ini adalah dari bahan semulajadi dan selamat dimakan. Saya tidak menggunakan sebarang jenama penjagaan muka. B’WhiteTM telah menyelamatkan tekstur kulit saya agar lebih cerah, sekata dan tegang semula seperti muda dahulu.”

6 comments:

Anonymous said...

salam..

sy nor dr jb..
sy nk tny adakah produk jamu mak dara (serbuk) bagus n sesuai utk wanita yg belum ada zuriat utk mengamalkannya..???ada apa2 kesan sampingan sekiranya produk ini telah di amalkn???

Wanita Anggun said...

salam,
jamu mak dara mmg sesuai bg mereka yg belum ada zuriat..
antara khasiatnya adalah utk menyuburkn rahim & membetulkan sistem kitaran haid...

kesan sampingan hanya diperingkat awal mengamalkannya mungkin akan mengalami pening kepala kerana jamu ini dapat membantu meningkatkan kembali metabolisme badan kita..

misses mey said...

adakah terdapat kesan sampingan jika b'white digunakan oleh wanita yg sedang mengandung atau baru bersalin?

Wanita Anggun said...

bwhite tdk digalakkn utk wanita yg mengndung tp bg wanita yg baru bersalin insyaAllah tiada masalah..

Anonymous said...

B'white blh ke untuk ibu yg menyusukan anak..

Wanita Anggun said...

Bwhite mempunyai collagen,dgn itu tidak digalakkn bg ibu2 yg menyusukn bayi lelaki utk mengambilnya.